Posjetite nas na fejsbuku




Hrvatski specijalac koji brani Srbe: "Dosta mi je mržnje ustaštva!"



Jozo Režić, bivši komandant hrvatskih specijalaca, čovek koji se usudio da kaže da je Tompson zlo i da su Srbi u Hrvatskoj ugroženi, ni za pedalj ne odstupa od svojih reči...
Režić ističe da mu je dosta ćutanja i da je neko morao da progovori o onome što se dešava u Hrvatskoj.

- Tompson i svi nacionalisti su ljudske ništarije koji će nam krv piti dogod budemo ćutali. Dosta nam je više rata. Nek se pune stolovi i hale za razgovor, a ne puške - kaže za “Blic” Režić (56), ratni komandant specijalne policije u Splitu.

On se, inače, pre dva dana na Fejsbuku javno suprotstavio najvećem hrvatskom propagatoru ustaštva. Sada vojni penzioner, Režić je napisao da je pevač Marko Perković Tompson “zlo hrvatskog naroda, prodana duša i oganj smrti koji pali ovaj napaćeni narod i silu mu usmerava u pogrešnom smeru”.

- To je pisala moja duša i drago mi je da je izazvalo pozitivne reakcije. Mnogo je nas koji tako osećamo i mislimo, ali pošto ćutimo, trpimo teror kojekakvih fukara. Želim da probudimo ljudsko u sebi. Prognani, obespravljeni i poniženi, tako se danas osećaju svi Srbi proterani iz Hrvatske - objašnjava Režić.

Ničega se ne plašim

Jozo Režić s ponosom ističe da se nimalo ne plaši nakon svega što je rekao.

- Pa kakav bih ja to policajac bio da se plašim? Uostalom, hoću da na mojoj sahrani pričaju kakav sam čovek bio!

Rečiti Splićanin ističe da je i sam jedno vreme bio nacionalista, sve dok nije shvatio kuda to to vodi.

- Bio sam pre svega socijalistički funkcioner i za mene smo tada svi mi bili mi. Ali osamdesetih sam u Hrvatskoj osećao isti šovinizam od Srba kao što danas Srbi trpe od Hrvata u Hrvatskoj. Sećam se da kao milicioner u Šibeniku nisam mogao da spavam od provokacija 20 Srba. Kada je počeo rat, bio sam komandant u Splitu, međutim, kad sam video kako se ponašaju katolička i pravoslavna vlast, da zajedno jedu i piju i sahranjuju mrtve, sve sam napustio - priča Režić, koji se sada bavi proizvodnjom rakije u blizini Splita.

Otac dvoje dece i četvoro unučadi tvrdi da sve ljude s ovih prostora muči ista nevolja.

- Što je više siromaštva, sve je više zavisnosti i nema dostojanstva i časti. Ko je taj neprijatelj Hrvatske pa treba svake godine da podstičemo šovinizam pred obeležavanje “Oluje”? Ne mogu da se radujem ni svojoj slobodi ni plaču prognanih. Vlastodršcima su proterani Srbi pogodni samo pred izbore, pa se tada šalju i autobusi po njih za glasanje, a ostalih dana ih ponižavaju gde stignu - kaže Režić.

Zbog toga obeležavanje “Oluje” treba, kako navodi, da postane svečana akademija.

- Na tom skupu trebalo bi da budu i pravoslavci, jer nema više podele na nas i vas. Ako se “Oluja” bude slavila kao do sada, svi ćemo trpeti teror šovinista - zaključuje naš sagovornik.

On je sitovremeno zamolio da podsetimo javnost da je u izboru “Borbe” 1980. godine dobio zlatnu plaketu kao jedan od 15 najhrabrijih milicionera u sastavu tadašnjih državnih snaga reda.

(byka.com)

Objavi komentar

9 Primjedbe

  1. Žalosno da idijoti još uvijek dijele ljude po nacijonalnosti i vijeri. Žalosno da se molite Bogu i hodite u vijerske obijekte , a mržnje vam je puna duša. Srašno, uravo vi koji to radite nemate ni srca ni dušu .Prokleti bili .

    OdgovoriIzbriši
  2. Kriju se pod okriljem crkve dvolicni

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka ti cast, volio bih te imati za prijatelja jer i ja sam covjek koji nikoga ne djeli po nacionalnosti. Postoje dobri i losi. Veliki pozdrav ljudino.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav svima pozdravima ovdje. Moje ime je Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio kredit od 60000 eura. Tražio sam kredit i kasnije su se prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja je bila spremna i voljna mi pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je ova zajmodavka pouzdana žena, pa sam odlučio kontaktirati s njom i on mi je pružio mogućnost da zatražim zajam od njene tvrtke koji bih lako mogao dobiti, ali objašnjenje je da sam dobio moj zajam dobrog zdravlja i sa manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobar dan,

    Mi smo legitiman i renomirani zajmodavac za novac. Novac pozajmljujemo pojedincima kojima je potrebna financijska podrška, kredite dajemo ljudima koji imaju lošu kreditnu sposobnost ili trebaju novac kako bi platili račune za ulaganje u posao. Pa tražite li hitan zajam? Ne morate brinuti jer ste na pravom mjestu, nudimo kredite po niskoj kamatnoj stopi od 2%, tako da ako vam je potreban zajam, očekuje se da nas kontaktirate putem ove adrese e-pošte: ubabank575@gmail.com
    Ili nam pošaljite SMS ili WhatsApp: +2349011342173

    INFORMACIJE O PRIJAVI KREDITA POTREBE OD VASA.

    1) Puna imena: ............
    2) Spol: .................
    3) Dob: ........................
    4) Država: .................
    5) broj telefona: ........
    6) Zanimanje: ..............
    7) Mjesečni prihod: ......
    8) Potrebni iznos zajma: .....
    9) Rok zajma: ...............
    10) Namjena zajma: ...........

    Hvala

    OdgovoriIzbriši
  6. MOĆNI MOGUĆI KOLICINI KOJI SU MOJ BIVŠEG MUŽA VRAĆALI U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME JE OSTAVIO POŠALJITE EMAILOM INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ILI INFINITYLOVESPELL@YAHOO.COM DODAJTE GA NA WHATSAPP +2348118829899

    Pozdrav mojim prijateljima na mreži. Ja sam Diana Gilbert iz SAD-a, želim iskoristiti ovaj medij da zahvalim dr. Greatu jer mi je vratio bivšeg supruga. moj me suprug ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što se oženio za mene je to teška situacija. Nazvala sam ga i molila da se vrati odbio je rekao je da me više ne voli pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam o tome rekao svojoj prijateljici, a ona mi je poslala e-mail dr. Greatu, a ja sam mu poslala e-mail i rekla mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinio, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila mog supruga u roku od 24 sata. Ako trebate pomoć u povratku s bivšim bivšim, pošaljite e-poruku na adresu Dr. Great na

    infinitylovespell@gmail.com ili infinitylovespell@yahoo.com

    WhatsApp mu +2348118829899

    pogledajte njegov blog http://infinitylovespell1.blogspot.com

    također možete posjetiti moj blog http://dianagilbert05.over-blog.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora, probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr alaba je bacio urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Zvali su me sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, dugo smo razgovarali i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti problem u braku. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši