Posjetite nas na fejsbuku




ISPOVEST CIA AGENTA: Dati su nam milioni da rasparčamo SFRJ, podmitili smo stranke i političare koji su raspaljivali mržnju među narodima, a krajnji cilj je bio da vas napravimo robovima!



Moj šef, koji je inače i bio nekada u Američkom senatu je nekoliko puta napomenuo da će biti nekakva prevara u Bosni. Mesec dana pred navodni genocid u Srebrenici mi je rekao da će taj grad biti uporište medija širom sveta i dao nam je instrukcije da zovemo medije.
robert- baer

Robert Baer, bivši visoki izaslanik i oficir CIA, ujedno je i autor mnogih dela u kojima je odavao informacije o CIA i o administraciji Bila Klinton i Džordža Buša, zbog čega je nekoliko puta hapšen i privođen. Lični prijatelj, Mitt Waspurh koji je radio u senatu i koji mu je davao pojedine informacije je ubijen u hotelu iz sačmare. Kao visoki operativac CIA radio je na prostoru Jugoslavije u periodu od (1991-1994) i na Bliskom istoku. Robert Baer je učestvovao u nekoliko dokumentaraca na Nacionalnoj Geografiji optužujući vladu Buša za rat zbog nafte!

Intervju je obavljen uživo u Kanadi, tokom mog puta pre nekoliko dana. Robert Baer trenutno promoviše svoju knjigu -The secret of White House- u Kvebeku, gde smo i razgovarali. U intervjuu smo razgovarali o pozadini rata u Jugoslaviji.

Kad ste stigli u Jugoslaviju,gde je to tačno bilo i koji Vam je bio prvi zadatak?

Stigao sam helikopterom sa još 3 agenta. Sleteli smo 12. Januara 1991 u Sarajevo. Zadatak nam je bio da pripazimo na navodne teroriste srpske nacionalnosti, koji bi trebali napasti Sarajevo.

O kojim teroristima je reč i zašto bi oni navodno trebali da izvrše te napade?

O srpskim, dati su nam fajlovi da grupa po imenu „Vrhovna Srbija“ planira izvesti bombaške napade na ključne zgrade u Sarajevu zbog želje da Bosna izađe iz tadašnje Jugoslavije.

Da li je takva grupa postojala i šta ste Vi tačno radili u Sarajevu po naradbi komande CIA?

Takva grupa nikad nije postojala! I nas je centrala prevarila. Imali smo zadatak da upozoravamo i da širimo paniku među političarima u Bosni, jednostavno punili smo im glavu da će Srbi da napadnu. U početku smo i mi prihvatili priču, ali posle smo se malo zapitali. Zašto dižemo paniku kad ta grupa oligledno ni ne postoji?

Kako i kada se završila ta operacija i da li je imala neko ime?

Za mene se završila nakon 2 nedelje, dobio sam novi zadatak u Sloveniji. Inače operacija je trajala još mesec dana i imala je naziv „ISTINA“. Iako je to bilo sve samo ne to!

Kažete otišli ste u Sloveniju, kojim povodom?

Tamo sam dobio instrukcije da je Slovenija spremna da proglasi nezavisnost, date su nam pare, nekoliko miliona dolara, uz taj novac mi smo financirali razne nevladine organizacije, opozicione stranke i razne političare koji su raspaljivali mržnju.

Kakvo ste Vi imali mišljenje zbog te propagande od strane CIA, i šta su o tome mislisle vaše kolege?

Svakako da se zadatak ne odbija od CIA, pogotovo ne tada jer su svi bili nervozni i skloni paranoji! Mnogi agenti i visoki činovnici CIA su nestajali samo zato što su odbili da rade propagandu protiv srba u Jugoslaviji. Ja lično sam bio šokiran dozom laži naše agencije i političara! Mnogi agenti CIA su radili propagandu a da nisu ni svesni šta rade. Jednostavno svako radi delić priče, i samo onaj ko je sklopio celu priču zna pozadinu a to su političari.

Znači postojala je propaganda isključivo prema Srbima?

Da i ne. Propaganda je imala za cilj da zavadi države i da se one odvoje od matične Jugoslavije. Morali smo izabrati žrtveno jagnje koje bi bilo krivo za sve. Neko ko bi bio odgovoran za rat i nasilje. Srbije je izabrana jer je na neki način bila naslednica Jugoslavije.

Možete li nabrojati političare koji su u bivšoj Jugoslaviji bili plaćeni od strane CIA?

Da, mada je to delikatno. Stipe Mesić, Franjo Tuđman, Alija Izebegović, mnogi savetnici i članovi vlade Jugoslavije, plaćeni su i bili srpski generali, novinari pa čak i pojedine vojne formacije. Jedno vreme je plaćen bio i Radovan Karadžić ali je prestao da uzima pomoć kad je shvatio da će biti žrtvovan i optužen za zločine u Bosni. Bio je izrađen od Američke administracije.

Spomenuli ste kontrolu i finansiranje medija, kako je to bilo tačno?

To se već zna, pojedini agenti CIA su bili zaduženi za pisanje zvaničnih izjava koje bi spikeri čitali na vestima. Naravno spikeri nisu ništa znali, oni su to dobili od svog šefa a on od svog koji je bio naš čovek. Postojao je jedan zadatak za sve, a to je da se kroz televiziju širi mržnja, nacionalizam i skroz su se isticale razlike među ljudima.

Srebrenica, svi znamo za nju. Možete li reći nešto o tome ukoliko znate?

Da! Od 1992 sam u Bosni bio ponovo, ali ovog puta smo trebali da obučavamo vojne formacije koje su predstavljale Bosnu, novu državu koja samo što je proglasila nezavisnost. Srebrenica je preuveličana priča i nažalost veliki broj ljudi su izmanipulisani. Broj žrtava je jedank ubijenim srbima i drugima ali Srebrenica je politički marketing. Moj šef, koji je inače i bio nekada u Američkom senatu je nekoliko puta napomenuo da će biti nekakva prevara u Bosni. Mesec dana pred navodni genocid u Srebrenici mi je rekao da će taj grad biti uporište medija širom sveta i dao nam je instrukcije da zovemo medije. Kad sam pitao zašto, rekao je videćeš. Dobijena je naredba da sa novonastalom Bošnjačkom vojskom udarimo po kućama i civilima. Naravno to su bili građani Srebrenice. U tom trenutku sa druge strane udarili su i Srbi. Verovatno je i njih neko platio i nahuškao!

Ko bi onda mogao kriv biti za genocid u Srebrenici?

Jednostavno žrtve u Srebrenici su bile tu zbog Bosanaca, Srba i Amerikanaca to jest nas! Ali sve je prepisano Srbima. Nažalost mnoge žrtve su sahranjene kao muslimani a bili su Srbi ili druge nacionalnosti. Pre nekoliko godina je moj drug, bivši agent CIA i sadašnji čovek u MMF-u rekao da je Srebrenica proizvod dogovora između Američke vlade i političare u Bosni. Srebrenica kao grad je žrtvovana jer je nakon tog navodnog zločina srba, Amerika imala povoda za napad.

Šta mislite generalno zašto se Jugoslavija raspala, tjst zašto je Vaša vlada imala želju da to uradi?

Sve je jasno, ljudi koji su nekad huškali na rat a ujedno i pripovedali o miru sada su vlasnici kompanija koje eksploatišu razna rudna bogatstva i slično! Jednostavno, napravili su od Vas robove, vaši ljudi rade za džabe i taj proizvod ide u Nemačku i Ameriku, oni zarađuju! A Vi još na kraju morate da otkupite i uvezete ono što ste sami napravili, pošto nemate novca, morate se zadužiti, to je čitava priča sa celim Balkanom!

Niste bili na Kosovu aktivni kao agent CIA, ali da li je i tu bilo nekog pritiska od strane Amerike?

Kako ne! Kosovo je oduzeto iz dva razloga, prvo zbog rudnih i prirodnih resursa a drugo, Kosovo je vojna baza NATO-a! U srcu Evrope je njihova najveća vojna baza.

Imate li poruku za ljude iz bivše Jugoslavije?

Imam. Neka zaborave prošlost, ona je iscenirana i lažirana.Izmanipulisani ste, oni su dobili šta su hteli i glupo je da se Vi još mrzite, morate pokazati da ste jači i da ste shvatili ko je sve napravio! Ja se iskreno izvinjavam! Zato dugo vremena i otkrivam tajne CIA i Bele kuće!

(Webtribune.rs)

Objavi komentar

16 Primjedbe

  1. Fale imena ljudi koji korumpirani i cifre koje su dobili od CIA-e

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo tražiš,sve će oni kad tad platiti meni je ovo sasvim dovoljno

    OdgovoriIzbriši
  3. Dali ste vi moj kur , da proostite. Niste smeli prismrditi u SFRJ ! A to šta ste davali posle , to je vaš problem a ne naš ! Jugoslavija nije SFRJ , da se odmah razumijemo Jugoslavija može bit smo SRJ a ona veze nema sa SFRJ !

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaki agent ima svoju priču, ali nigdje istine.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovu priču ne bi popušilo ni dijete od tri godine.Zna li autor ovih laži da nas ima još živih koji iz prve ruke znamo istinu?

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa tko je TERORIZIRAO i napadao Sarajevo PET godina???!!Koliko je poznato srbi i jna ,oliti yugoslaveni!!!Pa Slovenija je proglasila NEovisnost!!!A NE NEznamo kako su srbi POČINILI GENOCID U Srebrenici!!A I U Vukovaru i Hrvatskoj ,to se SVE kao, nije dogodilo!!???Kome to pokušavate prodatite priče!!????SVI događaji su STVARNI ,sa stvrnim žrtvama i stvarnim počinjenim GENOCIDOM od strane srba i srpsko-yugoslavenske države!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav svima pozdravima ovdje. Moje ime je Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio kredit od 60000 eura. Tražio sam kredit i kasnije su se prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja je bila spremna i voljna mi pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je ova zajmodavka pouzdana žena, pa sam odlučio kontaktirati s njom i on mi je pružio mogućnost da zatražim zajam od njene tvrtke koji bih lako mogao dobiti, ali objašnjenje je da sam dobio moj zajam dobrog zdravlja i sa manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zahvaljujući dr. Ajayi uspjela sam povratiti muža, sve mi se čini kao san kad se to dogodilo jer smo bili razdvojeni gotovo godinu dana i to razdoblje je bilo među mojim najgorim trenucima u životu jer jako volim svog muža. Spakirao sam ga da se vrati kući kako bi bio sa mnom i djecom, ali on je to odbio. Moja prijateljica Doris ispričala mi je kako je uspjela pridobiti svoga muža uz pomoć uroka dr. Ajayi jer su prolazili kroz razvod, rekla je da joj je pomogao da vrati mir u svoj dom, nemam drugog izbora nego da dam Astoji pokušaj, napisao sam ga na svom WhatsApp broju: +2347084887094 i objasnio mu stvari. Rekao mi je da budem smiren i neke određene stvari koje je potrebno učiniti kako bih vratio svoj dom slijedio sam njegove upute, nakon tri dana čarolije moj se muž vratio kući držeći velikog medvjedića i zamolio me da mu oprostim za sve njegove zloće i zbog toga na današnji dan moja obitelj bila je ispunjena ljubavlju. Danas se obratite dr. Ajayi, čarobnjaku, on ima rješenja za sve životne probleme, nemojte se sramiti svojih problema, kontaktirajte ga na Viber / WhatsApp: +2347084887094 ili na e-mail: drajayi1990@gmail.com za trajno rješenje.

    OdgovoriIzbriši
  9. MOĆNI MOGUĆI KOLICINI KOJI SU MOJ BIVŠEG MUŽA VRAĆALI U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME JE OSTAVIO POŠALJITE EMAILOM INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ILI INFINITYLOVESPELL@YAHOO.COM DODAJTE GA NA WHATSAPP +2348118829899

    Pozdrav mojim prijateljima na mreži. Ja sam Diana Gilbert iz SAD-a, želim iskoristiti ovaj medij da zahvalim dr. Greatu jer mi je vratio bivšeg supruga. moj me suprug ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što se oženio za mene je to teška situacija. Nazvala sam ga i molila da se vrati odbio je rekao je da me više ne voli pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam o tome rekao svojoj prijateljici, a ona mi je poslala e-mail dr. Greatu, a ja sam mu poslala e-mail i rekla mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinio, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila mog supruga u roku od 24 sata. Ako trebate pomoć u povratku s bivšim bivšim, pošaljite e-poruku na adresu Dr. Great na

    infinitylovespell@gmail.com ili infinitylovespell@yahoo.com

    WhatsApp mu +2348118829899

    pogledajte njegov blog http://infinitylovespell1.blogspot.com

    također možete posjetiti moj blog http://dianagilbert05.over-blog.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. dralaba3000@gmail.com. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    OdgovoriIzbriši
  11. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala sestri i rekla joj svoj problem i rekla da zna za moćnu čaroliju bačenu dr apatu koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši
  12. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala sestri i rekla joj svoj problem i rekla da zna za moćnu čaroliju koju je bacila dr alaba koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši
  13. Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora, probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr alaba je bacio urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Zvali su me sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, dugo smo razgovarali i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti problem u braku. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši
  14. USLUGE PRUŽA DR. WALE
    (1) Ako želite svog bivšeg nazad.
    (2) Za liječenje HIV/AIDS-a ili srodnih bolesti
    (3) Želite napredovati u svom uredu.
    (4) Želite da žene/muškarci trče za vama.
    (5) Ako želite dijete.
    (6) Jeste li izvođač i želite dobiti ugovor
    (7) Želite vezati svog muža/ženu za biti
    tvoja zauvijek.
    (8) Ako vam je potrebna duhovna pomoć.
    (9) Jeste li bili prevareni i želite vratiti izgubljeni novac.
    (10) Zaustavite razvod
    (11) Prizivanje novčanog rituala
    (12) Kako biste provjerili je li vaš online ljubavnik pravi
    (13) Kako biste provjerili je li vaš online zajam stvaran
    (14) Biti vrlo briljantan
    (15) Ako tražite dobar posao
    (16) Ako ste stari i želite izgledati mlado
    (17) Ako želite biti slobodni od prijetnji smrću
    I još mnogo toga..
    Kontaktirajte DR WALE-a na njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši